Monday, June 15, 2009

spy orang gaji ????

SKODENG-SKODENG

BESTFREN aku jadi spy cuti tok. Adeh, mula2 eranla kenak nya sik mok kuar jalan ngan aku. Paduhal tek nya diberik jawatan spy sik bertauliah oleh makciknya. Mak Ciknya ya melancong..entahlah sik tauk juak aku g cne..so kwn aku tok la jadi spy jaga umahnya..jaga umah jaga orang gaji. Bukan orang gaji ya diberik gaji k jaga umah kah...aku mula2 asa nak tetak juak bila kawan aku tok pdh nya jaga orang gaji makciknya. Tapi best oit...pat asa jadi boss kejap..hehehe..
Tapi nang benalah orang gaji tok patut diskodeng-skodeng juak. Patut juak kita rasa curiga , was2 ngn org gaji. Byk dah kes org gaji tok pecah amanah...mun sik nerajang ank boss, curi duit kejanya. Mun sik pun ada jak laki kita dikebasnya...haha..laki aku sik..bila masa aku dah belaki...
apa nak dikerepak aku tok..
just nak gegarkan otak org baca post tok pikir-pikirkanlah masalah org gaji di Malaysia. Nangga dalam youtube, video org gaji kurang ajar nerajang biak kecik...malas ku mok kah dalam blog tok..sik ceria gik mata ku pun nga blog tok kelak...
Niat asal nulis post tok sebenanya nak berik 5 bintang...berik credit ngn bestfren aku..baruk jak nya pencen jadi spy mgu tok tek.
....TAHNIAH SURAYA....
di atas kehebatan menjadi SPY
sorilah sijil penghargaan sik da...

No comments:

Post a Comment

 

Designed by Simply Fabulous Blogger Templates