Sunday, June 28, 2009

adikku yang suka bergambar....

aku cukup eran ngan adikku sorang tok..nang gila bergamba. mcm2 jak stail dipolah nya. eran aku....
gamba ngegeh 1.
suka na juak begamba..eran aku
gamba ngegeh 2.
siap di edit gik gamba ya. rajin na juak kohhhh..



gamba ngegeh 3.
asa kiut lah ya...haha..aku jak leh anok adik ku..org nak nga tok boh tumpg sekaki..




gmba ngegeh 4.
aku eran kenak org puan suka gilak ambik gamba camtok. ambik dari atas..



gmba ngegeh 5.
edit gik..part tok nang terer..
cahaya menerangi hidupku..pagi2 dah begamba kali..eran aku..




gmba ngegeh 6.
nang adikku suka bergmba. Eran aku...nya mok jadi tukang ambik gmba mun mok kacak kit bunyi photografer..tolka ejaan ya..haha..nama org sik pande bergamba..eja benda ya pun sik pande...

No comments:

Post a Comment

 

Designed by Simply Fabulous Blogger Templates