Sunday, August 2, 2009

Julai lalu....

bulan lepas, Julai sangat2 la banyak benda yang terjadi sampe aku rasa malas gilak mok update blog... aku simpulkan la peristiwa2 bulan Julai, tanggal2 rahmat ngn duka cita mahasiswi...
Komen aku Bulan 7:
  1. Bulan honeymoon :...Best oitt...salah sorang lec paling cerewet ngn masa kuliah g kursus..sikda la kelas ngn nya sepanjang bulan 7 ...hehe.. tapi dukacitanya banyak juak kelas nya yg masih perlu diganti... p/s teman ps 08 : honeymon dah habis oi..polah asignment gik...
  2. Bulan sentimental : burdayku bulan tok..agak2 sentimental. vila teman seperjuangan yg paling rapat kat mktb polah burday party yg agak2 suprise...mula2 si afiq plan spons kfc kat sarikei..org dah ajk on jak la...but then suprise li dat nite vila n bbrapa chinese fren polah burday party aku ngn fan ( gadis sabah: sama tarih lahir but different year)... sgt2 touching la..
  3. Bulan Anniversary : Setahun dah aku begelar pelatih di IPGM.. teringat masa mula2 masok... bulan kenangan suka duka...
  4. Bulan Senior : Junior baru masok.. mula2 geng kpli, pasya ppismp.. orientasi junior, budaya salam..blablabla....byk la polah daknya..bagi senior masa tokla taaruf bena2 ngn junior...taaruf ke membasuh junior...he..lbh kurang la... yang best nya masa handle senam aerobik ngn budak baru... kak juz lead..best giler.. p lepas ya almaklumla lamak dah sik exercise..dah la sem tok sikda pj lalu la sakit suma otot2...afik..kaki ok dah..haha..sian tepeleoott ktk koh..
  5. Bulan Berkarya : ahernya lukisan 4 mjlh siap...duak igek gik ya..JJ makseh menmbhkn koleksi lukisan utk kelas kita...motif bunga ko kacak abis..n sajak jiwang ko ya aku salute bena2 la... p/s jj: nmpk jak ganas ko ya tapi meloba juak ngn seni halus jiwa raga ko..heh..jgn mare.. n calvin ngn ayap bohla kitak duak nak ambik ati aku..buang jak la wallpaper lukisan aku ya..sengaja ktk duak owh.. last minute polah lukisan ya oitt..bejam2 p alhamdulilah aku bejaya dgn suksesnya..loba aku tok..he
  6. Bulan Warna Warni Junior : Nga geng junior polah mlm kebudayaan...kekek tetak,... lawak..sampe kuar aik mata..tapi salute ngn takorg..brani..sgt brani...
  7. Bulan Perpisahan : Kazen asyikin ku msok masterskill..sori sik sempat mok wish gudbye..aku ada kelas sik pat ekot g sibu hntr ko...=( raya balit k...
  8. Bulan Kenak Prank : Kazen aku dedeq polah lawak... ow dah balit dari KL... bulak! ada hari akan ku bls tipu daya ya..hahaha
  9. Bulan Berdrama Swasta : Pentomin utk hari guru (aher da jak sambut) handle pentomin.. 4 mlm belatih.. tepaksa merajinkan diri but its ok.. sukses juak walaupun ada ati yg kurang senang..
  10. Bulan HUHUHAHA : Sukaneka...blabla..
  11. Bulan Burday Party: sapa2 lahir bulan 6 bulan 7 burday party utk anda...burday ADA, VINA bulan 6 sorry sik pat sambut ekot time coz cuti nak... paling best time ya part main game la...adehh..suma jiwang karat ow.. suma dah pande luah isik hati... haha..eyl ngn abid sporting ktk duak, lis nang nikmat la...hehe... jj ko paling loba...n da rest thx 4 such great party..sorry la lu sik pat polah kat bilik teratai..aku ngn ayap akan ambik pengajaran tempah awl2 bilik ya k...tq guys n girls...
  12. Bulan Genting : wabak H1N1 di mktb...pake topeng slalu..huh..sesak nafas..
  13. Bulan Kajian Lapangan : huh..lega ati..setel ahernya...
  14. Bulan Rumusan Kehadiran Kelas bln 7: oitt byk na juak kelas kita urusan RASMI ngn SAKIT tok...
  15. Bulan si DIA : sorry my dear...for always blaming u...

No comments:

Post a Comment

 

Designed by Simply Fabulous Blogger Templates